معرفي

 پست الکترونیکی دفتر حقوقی:   hoghoghi@bums.ac.ir
حسن عظیمی
سمت: مدیر امور حقوقی
طبقه همکف سازمان مرکزی
نمابر: 32440809
پست الکترونیک: hasanazimi@bums.ac.ir

حسن عظیمی

مرتضی روشن زاده
سمت:کارشناس امور حقوقی
طبقه همکف سازمان مرکزی
تلفن مستقیم: 32395082
داخلی: 5082
پست الکترونیک: m-roshanzadeh@bums.ac.ir

مرتضی روشن زاده 

 
محمدرضا محمدی
سمت: کارشناس امور حقوقی - تعهدات
طبقه همکف سازمان مرکزی
تلفن مستقیم: 32395084
داخلی: 5084
پست الکترونیک: mr.mohammady@bums.ac.ir

محمد الهی


امین امیرآبادیزاده
سمت: مسئول دفتر
داخلی5083
تلفن مستقیم: 32395083

محمد الهی


وظایف و اختیارات
اقدامات قضایی در جهت استیفای حقوق دولت
الف- امور کیفری

از قبیل (اختلاس ، کلاهبرداری، خیانت در امانت ، سرقت ،جعل سوء استفاده و غیره) که مراحل آن بشرح ذیل می‌باشد:

طرح شکایت و تنظیم شکوائیه

تشکیل پرونده در شعب مربوطه دادگاه

پیگیری از طریق مراجع انتظامی (کلانتری، آگاهی)

معرفی نماینده و شرکت در وقت تعیین شده و پیگیری تا حصول نتیجه و اجرای رای صادره

ب- امور حقوقی

تهیه و تنظیم دادخواست حقوقی

تقدیم دادخواست به مرجع قضایی صالح به رسیدگی و تهیه مدارک لازم

شرکت در جلسات دادرسی پس از تعیین وقت

کسب اطلاع از حکم صادره و پیگیری اجرای حکم

بررسی و پاسخ به دعاوی حقوقی مطروحه له و علیه دانشگاه
از قبیل ضرر و زیان وارده، موارد تخلیه ملک، مطالبه اجور معوقه، الزام به انجام تعهد و… با تنظیم لایحه، تهیه مدارک و مستندات لازم، شرکت در جلسات رسیدگی.

بررسی و پاسخ به دعاوی کیفری

بررسی، شرکت در جلسات رسیدگی دیوان عدالت اداری عنداللزوم

بررسی، پاسخ شرکت در جلسات رسیدگی دیوان عدالت اداری مربوط به شکایت اشخاص حقیقی و حقوقی علیه دانشگاه و موسسات تابعه بخصوص واحدهای آموزشی و نیروی انسانی

رسیدگی به پرونده‌های موجود در مراجع اداری

1. هیاتهای مالیاتی

2. هیات‌های تشخیص حل اختلاف اداره کل کار و امور اجتماعی

3. هیات‌های تشخیص تأمین اجتماعی

4. کمیسیون بدوی و تجدیدنظر ماده100 قانون شهرداریها

بررسی وضعیت متعهدین به خدمت

1. بررسی وضعیت تعهد و اخذ غرامت تحصیلی از متعهدین خدمت

2. اقدام جهت مکاتبات لازم در زمینه اخذ سند تعهد و تعیین میزان مطالبات دانشگاه از متعهدین از طریق ادارات و قسمت‌های مربوطه پرداخت کننده وجوه یا مراجع مسئول مندرج در سند تعهد

3. اخذ تعهد رسمی از افرادی که جهت گذارندن دوره های آموزشی به این دفتر معرفی می‌گردند.

4. پیگیری اسناد متعهدین به خدمت (دانشجویان پزشکی- پرستاری - بهیاری) و تارکین خدمت و همچنین فسخ اسنادی که تعهد آنان سپری شده است .

اخذ تعهد جهت فرصتهای مطالعاتی

1. اخذ وثیقه‌های ملکی و غیرملکی از متقاضیان استفاده از بورس تحصیلی

2. اقدام در جهت فک سند در صورت ایفای تعهدات شخص متعهد از طریق دفترخانه مربوطه و اجرای ثبت تا حصول نتیجه

3. در صورت عدم ایفای تعهد تقاضای صدور اجراییه و ارسال آن به اجرای ثبت جهت وصول طلب

4. مکاتبه با اداره متبوع کارمند ضامن جهت مبلغ مورد مطالبه و کسر از حقوق وی

بررسی امور ثبتی

1.نظارت و اقدام به صدور درخواست اجرائیه نسبت به اسناد لازم الاجرا به منظور وصول حقوق دانشگاه و دولت

2. جمع‌آوری مدارک مورد نیاز در مورد املاکی که در حین اجرای تشریفات ثبتی مورد اعتراض اشخاص حقیقی و حقوقی قرار می‌گیرند

3. تهیه و تنظیم اسناد (رسمی - غیررسمی) معاملات از قبیل خرید و فروش، اجاره، رهن و غیره

4. نظارت بر تقاضای صدور سند در مورد املاکی که تا کنون سند برای آنها صادر نگردیده است از ناحیه نماینده امور املاک واحدهای تابعه

تهیه متن قراردادهای مورد عمل در واحدهای تابعه دانشگاه

1.بررسی متن قراردادهای ارسالی از واحدها یا معاونتهای ذیربط از لحاظ چهارچوب حقوقی آنها

2.اظهار نظرهای مشورتی در مورد اختلافات حادث شده ناشی از برداشتهای متفاوت از متن قراردادها

سایر وظایف محوله از قبیل

1-جمع آوری، بررسی و تنظیم اطلاعات جهت استفادهدر متن لوایح و پیش نویس مصوبات هیات امناء دانشگاه

2-عضویت در کمیته های اخلاق در پژوهش، نظارت بر نشریات دانشگاهی، کمیته های مواد 94 و 104 آیین نامه مالی معالاتی دانشگاه

 

تاریخ به روز رسانی:
1399/05/01
تعداد بازدید:
5492
امتیازدهی
میانگین امتیازها:1 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني بيرجند مي باشد.
Powered by DorsaPortal